Post by diopiztidorat on Feb 5, 2022 21:46:17 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Happy Cooking 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Happy Cooking 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ingen annonser ▞▞▞
▞▞▞ Happy Cooking 2 2022 version ▞▞▞
Happy Cooking 2: Cooking Games Casual games iru
Jeg kan ikke få flere nivåer jeg har opp til nivå 80, men kan ikke gå videre??
😦
Det er ok, men samme resturant hver dag
Det vil virkelig at jeg også skal vurdere det
Jeg vet ikke hvordan jeg spiller dette, hvordan serverer jeg isen?
👍
Dette spillet er underholdende nok og trenger ikke for mye minne. Synd at grafikken er slik, noen ganger fikk dette spillet feil, og fullt av annonser selv om du bare vil sette spillet på pause. Men alt i alt er det ok
Elsker spillet
Det var ent hjelp full spise alle
Jeg vil spille, men kan ikke spille det!!
Det er spøkelsessymbol i kjole, det er ikke rettferdig
Jeg trenger matlagingsspill
DETTE HER ET MORSOMT SPILL Å SPILLE HVIS MAN HAR NOEN MINUTTER Å SLÅ TID PÅ ELLER KJEDER SEG
Jeg har akkurat begynt å spille, så jeg har ennå ikke følt behovet for å gi dette spillet en anmeldelse. Beklager!
Happy Cooking Kasual fal
Bra jobb spill
det var et bra spill.. vanedannende, ferdig med å leke med alle 60 nivåene, lurer på hvor snart neste restaurant vil være tilgjengelig? Gi oss beskjed hvis oppdateringen av nivået er tilgjengelig,
Godt minne
Fint og enkelt
Osm spill
Enkel å spille.
Er det flere nivåer forbi sushi-nivået? Har alle stjernene og kan ikke gå lenger
Det er det dummeste spillet jeg noen gang har spilt
dette spillet er så gøy at jeg liker det
Skulle ønske vi kunne bruke myntene våre til å kjøpe diamanter. Sjømatrestauranten produserer ikke gull av en eller annen grunn
Happy Cooking 2 Grand public crjk
Lett
Jeg elsker dette spillet så vanedannende, det eneste problemet at det bare har 80 nivåer som jeg allerede har fullført to ganger. Håper de legger til flere nivåer.
Dette er et bra spill, og det er en fin måte å fordrive tiden på.
Happy Cooking 2: Cooking Games કેઝ્યુઅલ kef
Skyveglasset på desserten fortsetter å lukke seg, og du må ta deg tid til å åpne det.
Bra spill
Det er bra
Bra spill...👍👍
Moro
Motbydelig spill jeg noen gang har spilt....DNT spill det hvem som helst...nivå 13 blir det deaktiver auto.
Elsker det! Nyt så mye...
bra spill det er bra så jeg har nettopp startet dette spillet
Jeg kan ikke bli med.
Ok takk
Elsket å spille til jeg ble 30 og 31. Kan få alle stjernene fordi kunder kommer inn uten bestillingsbobler, så du kan ikke servere dem. Så gikk videre og kom til 37 og den første stjernen gitarspillet kommer inn uten ordreboble, så jeg kan ikke gå lenger i spillet. Vil gjerne gi deg en 5-stjerners rangering, men inntil dette er fikset og jeg kan fortsette er det et 1-stjerners spill for meg.
Happy Cooking 2: Cooking Games Alkalmi exqy
suks!!!!!!!!!!!!!!"!!!!!!!!!!!!!!!!(
Det er et veldig utfordrende spill...
Staff! - Job Game | Simulator Simulyatorlar eqs
Dette spillet vil ikke engang gå forbi menyen. Hvis du har dette spillet slett det